Thursday, March 17, 2011

yaALLAH~

ya ALLAH..sesunguhnya aku tahu bertapa hebatnya ujianmu..aku x mmpu untuk harungi sakit sperti ini..tpi pada hakikatnya aku sedar aku msih di sisiNya..

yaALLAH..sesunguh nya ini adalh balasan untuk ku..aku trima dngn redha..aku yakin dengan ujianMu..aku dapat mnjadi insan yang lebih terbaikk untuk esok harii...

yaALLAH..sesunguhnya aku adalah insan yg lemah..kuatkan lah driku..ceriakan lah hari ku dengan senyuman dan kebahagiaan..

yaALLAH..aku tidak pernah mengeluh untuk berusaha,tpii dalam usahaku..bnyak sesuatu yang x kusangka...
dengan usiaku..aku semakin dewasa...

Bila kau letih dan hilang semangat,
Allah tahu betapa kau telah mencuba sedaya upaya..
bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan,
Allah telah mengira titisan air matamu..
bila kau rasa ketinggalan dan masa meninggalkanmu,
Allah setia disisimu..
bila kau telah mencuba segalanya tapi tidak tahu tujuan,
Allah ada penyelesaiannya..
bila tidak ada yang beerti buatmu, keliru dan kecewa,
Allah adalah jawapannya…

Percayalah hati..diasaat berdukaa..sentiase di temanii...~

akhirkata..untuk teman yang sentiase di rindui.. 
A........?

"Sampai masa tibanya waktu,
Redup hati kaum berdua,
Bila dua jasad bersatu,
Hidup mati jadi bersama”

Walauape pun terjadii..ia tidak akn berlalu dngan begitu saja....

No comments:

Post a Comment